Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Golfjooga - joogaa golfareille

"koska kehosi on tärkein golfmailasi"

 

 Testattua

 

Golfjooga PAR-kurssilaiset on testattu ennen kurssia ja ennen kurssin viimeistä tuntia.

Testattuja kursseja on ollut jo 7. Yhteensä testattuja henkilöitä on ollut yli 100.

 

 

3 viikon PAR-kurssilla testattavien:

 

- alavartalon voimakestävyys parani keskimäärin 42%

 

- keskivartalon voimakestävyys parani keskimäärin 32%

 

- ylävartalon voimakestävyys kasvoi keskimäärin 18%

 

- rintarangan liikkuvuus puolesta riippuen 10-15%

 

- lonkkien liikkuvuus parani puolesta riippuen 20-25%

 

- eteentaivutus parani keskimäärin +4,3 cm

 

 

 

Olemme testanneet kurssilaiset alusta asti kuusi kohtaisella testillä, joten testituloksissa on yhteensä 7 ryhmän tulokset.

Kehitämme jatkuvasti testejä luotettavimmiksi ja virhemarginaalia pienentäen.

Osa näistä luvuista (liikkuvuusluvut) ovat hieman alakanttiin siitä syystä, että näitä testitapoja olemme kehittäneet eniten ja haluamme kertoa mielummin varovaisemmat luvut kuin miltä ne todellisuudessa ovat näyttäneet. N-luku on vielä sen verran pieni uusilla mittaustavoilla, että painotetaan aiempia testituloksia hieman enemmän. 

 

 

Kurssilaisten palautteita kurssista ja sen vaikutuksesta peliin.

 

 


Syksyn kurssit starttaavat elo-syyskuussa!

Golfjoogan LCT-kurssin aikataulut löydät täältä ->

Golfjoogan jatkokurssien aikataulut täältä ->

Golfarin Pilates-kurssin aikataulut täältä ->

 

 

 

 

 

 

 

 

Evästeet

Tämä sivusto käyttää evästeitä tallentaakseen tietoja koneellesi.

Hyväksytkö evästeiden käytön?